Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Není předmět jako předmět

Učivo předmětu v českém jazyce nepatří mezi nejzábavnější látku. Samotnou by mě zajímalo, jak by na to šel J. A. Komenský ve 21. století, ve kterém by měl k dispozici mnohé technologie. Ty my totiž máme!

Žáci v šestém ročníku si nejprve měli nastudovat látku formou myšlenkové mapy na uvedeném odkaze. Učení formou myšlenkové mapy bývá velmi efektivní, v minulém příspěvku o tom více psala paní učitelka Šimečková, tak určitě mrkněte.

Získané informace o předmětu jsme ověřovali na různých aplikacích, nejčastěji pracujeme na quizizz, wordwallu a learningapps. Mezi další úkoly žáků patřilo například to, že měli v místnosti najít nějaký předmět, vyfotit jej a udělat z předmětu předmět jako rozvíjející větný člen ;-). Nahrát jej mohli na padlet. Pozorujte předměty kolem sebe a trénujte na nich kterékoliv učivo, při troše fantazie a chuti to jde!
